Tuesday, November 24, 2009

Salam,

Syukurlah majoriti trader group ini dah mula menikmati hasil dr forex walaupun belum sampai sebulan mrk bersama group ini. Ada yg belum pernah w/draw sblm ni dah mula blh w/draw.


Cuma permintaan aku kpd trader yg masih belum konsisten tu, please ikutlah rules yg 7 tu......jgn gopoh. Kalau tidak aku terpaksa buat semula program pemulihan trader kat hangpa....tp kali ini mungkin approach aku berbeza. Jgn marah kalau aku kuat berleter... he he he...sebab aku nak tgk hangpa suksess....mcm mana guru kita kata "in forex is easy to make money".

Ilmu yg dia turunkan secara percuma, tenaga yg dia curahkan utk develop kita semua sepatutnya kita hargai......dia x minta balasan, dia nak tgk anak bangsa dia maju......financial independant...aku cuma membantu sekadar yg mampu utk accomplish mission ni....


End of the day, kalau 90% of the traders enjoy the profit...it is a self satisfaction for us. Another 10% tu kami x blh buat apa. It is actually still human emotion, x blh nak ikut walaupun senang.

Cuma masih blh di perbaiki lagi.....cuma kena cuci dgn sabun fab...sebab dah lama berkarat...jgn marah guys...we want our team to succeed.

No comments:

Post a Comment