Tuesday, December 1, 2009

Alhamdulillah...1st Dec met daily target.....2.5% from capital dgn max drawdown -10 pip......ermmm...yg ni yg kurang memuaskan sebab biasa dok mantain below -5....
Then buat 1/2 profit untuk Friday ni, sebab Friday x blh nak trade sebab ada urusan keluarga di KL.....2nd Dec buat 1/2 profit lagi utk Friday + daily target.
Group ni melangkah ke next step sebab sebahagian besar dah boleh live trade secara on line dan mencapai profit yg di kehendaki. Bolehlah kurangkan live trade secara face to face yg mana advantage utk aku sebab aku pun sama2 blh trade akaun aku....jimat masa beb...
Tambahan pula Masta kami pun sama2 dlm chat room utk guide, pastu hilang seketika kononnya nak tido, then masuk balik ckp dah cukup daily target. Yg ni aku belum mahir lagi, daily target sama, 2.5% drp capital tp dia blh buat dlm masa 1/2 jam. Aku perlu 2 jam....reason, sebab aku tak ikut lot size yg sebenarnya lagi, masih lagi 20% shj dr yg sepatutnya.
Anyway, TQ Masta and team. Enjoy to be a part of our successful community.

No comments:

Post a Comment