Monday, December 21, 2009

My Forex journey ended ???

Salam...

Tajuk ni mmg suprise gak....hu hu hu...actually ended for this year la.....sebab? Tgk kat daily performance....

Dan juga akaun aku kena disable.....hajat dihati nak cover la mana yg aku tak dapat mggu lepas....tapi hari ini pulak terlanggar pantangnya....so sblm lebih parah, baik aku stop dulu...nanti lagi parah jadinya...Syukurlah aku masih boleh mengawal emosi dan ketamakkan aku lagi...

So, esok kena bermula dgn akaun baru.....aku decided simpan dulu semua profit dan mula balik dgn akaun baru dgn capital USD1k semula....tengoklah mcm mana esok, nak mula trade akaun baru atau just relax dulu hingga tahun depan.....ha ha ha, dgr mcm lama aku nak bersara tp maklumlah skrg bulan 12 dah.....rasanya masa utk aku rehat sampai new year kot. Tp kalau akaun baru siap esok, may be trade kecil kecilan supaya tak hilang skill tu....

Apa2 pun kena tggu akaun baru approved dulu la....

No comments:

Post a Comment