Friday, January 21, 2011

3rd week result - High risk acc only





Alhamdulillah....survive utk minggu ke 3. Syukur kpd Allah, target utk bulan January telah dicapai 1 minggu lebih awal. Minggu ini aku x plan utk withdraw sebab withdrawal kali ke 2 dibuat pada hari Isnin lepas, so utk withdrawal ke 3 akan dibuat pada hujung minggu depan.

Target profit 3rd week = USD500
Actual profit 3rd week = USD653.10
% accumulate profit from actual capital = USD2013.70/USD3250
% accumulate profit = 61.96%
Dah withdraw = USD1910.00

Target 3rd week accumulate capital = USD6008
Actual 3rd week accumulate capital = USD6521

Next week Plan
Target end of 4th week accumulate capital = USD6508
Beginning of 4th week accumulate capital = USD6521.28
Balance to go = + USD13.28
Target dah capai tp trade akan diteruskan sebab acc high risk.....

3rd acc telah dibuka. Keuntungan dr kedua2 acc akan digunakan utk deposit ke acc ke 3 ini. Jumlah keuntungan sudah melebihi USD2000 namun hanya USD2000 akan digunakan utk acc ke 3 ini. Deposit telah pun dibuat menggunakan last withdrawal plus reserve fund sementara nak withdraw baki profit dr kedua2 acc ini. Dan test run akan dibuat sementara menunggu bulan February utk actual run acc ke 3 ini memandangkan acc ini adalah dgn broker yg berlainan.

Kenapa broker yg berlainan?
Ini adalah pengajaran dr pengalaman yg lepas. Biarlah acc aku berselerakan dgn beberapa broker.

Harap aku blh survive utk minggu ke 4 ini dan minggu2 seterusnya. Apa2 pun short term target adalah survive on daily basis. Biasalah acc high risk ni bila2 masa shj apa2 boleh jadi.

Utk acc2 lain, low risk dan medium risk....Alhamdulillah, on the right track. Dah withdraw utk bayar hutang2 bulan February in advance. Keseluruhannya, bulan January 2011 lebih baik dr bulan2 sebelumnya. Semoga aku boleh teruskan perjalanan ni dgn lancar seperti yg dirancangkan.

Ya Allah..berkatilah apa yg aku lakukan ini dan tunjukkan aku jalan utk hari2 mendatang.....Alhamdulillah dan InsyaAllah rezeki yg Engkau berikan ini telah dan akan aku kongsikan dgn mereka2 yg memerlukan.


No comments:

Post a Comment