Monday, January 18, 2010

3rd Week started with profit...Alhamdulillah

Alhamdulillah..new week started dgn profit...kebetulan hari ni cuti ganti utk Sultan Birthday....so kesempatan ni aku amik utk trade lebih lama. Keputusannya, profit hari ni dah cukup utk seminggu...utk kedua dua akaun. Walau bagaimanapun aku tetap akan trade pada hari2 biasa pada waktu yg telah di khaskan...cuma aku akan kecilkan risk. Reason kenapa aku perlu trade juga ialah supaya skill dan disiplin itu tetap aku ikut...

Summary...both acc today made USD374.83...Syukur Alhamdulillah...

Utk details clik kat button atas tu...

Cuma aku nak tegaskan disini sekali lagi, bhw result yg aku paparkan disini adalah utk mendisiplinkan diri aku sendiri, bukan utk tujuan komersial....dan aku x manage duit org. Sebab ada juga pertanyaan utk aku manage duit investor...

Apa yg aku nak nyatakan disini ialah apa yg tercatat dlm excel file plan aku, blh di realisasikan...bukannya mitos semata mata tp ada caranya...

Juga utk rujukan trader2 yg aku train yg mana capital akaun ni juga adalah sama dgn akaun hang pa semua, bukannya aku menggunakan capital yg besar utk mencapai apa yg aku ajarkan semasa training tu...InsyaAllah rakan2 semua, fikirkan boleh...

No comments:

Post a Comment