Friday, January 8, 2010

Berakhir sudah mggu pertama 2010...

Finally, berakhir sudah minggu pertama 2010. Results detail clik la kat atas tu....hari ni baru aku ada kesempatan update semula 3 hari punya performance......

Quite a tough week this week, trade mcm biasa tp due to some reason, aku kecilkan lot size drp yg sepatutnya, less by 50% drp yg aku plan.....ntah pasal apa, uneasy feeling, may be takut kot....fear fear fear.....kena byk praktis lagi nie....

BTW, aku happy sebab mostly trader group ni buat profit byk minggu ni....lebih byk dr aku....hari Isnin mesti ramai withdraw lagi...habis la RM masta aku tu......mesti exceed limit kesemua akaun dia utk tfr kpd trader......yg duduk dekat tu, p la amik cash....bg chance kpd trader2 luar utk tfr online....

Ringkasannya akaun aku...


xx484
Jumlah profit drp modal permulaan mingguan = USD143.08/USD1256.87 (11.38%)

xx333
Jumlah profit drp modal permulaan mingguan = USD110.17/USD612.58 > (18.0%)

Jumpa lagi minggu hadapan...time to relax dgn anak2 dan isteri tercinta..oppssss...lupa plak...hari ni kul 2pm ada training utk 3 org lagi.....seorang mmg well known personal dr Carigold....member lama....dia dah sampai A star smlm, bermalam di rumah well known person dlm CG juga yg balik utk jumpa isteri.....tp member ni nk g T'ganu plak umah mentua dia so, kul 9am sat g dia akan htr member tu mai umah aku....

kita g kenduri tghari ni bro....staff2 aku wat kenduri sket plus kacau bubur Asyura....kalau hang nak tolong kacau sama pun blh gak.....best gak sekali sekala ni joint aktiviti mcm nie...

lps tu kita baru start belajar bro, dgn 2 org lagi tu. Depa ni fresh lagi.....nanti guru kita akan joint kita....lps habis blajar kita g la lepak mana2....time utk motivasi drp guru kita....

aku harap hang pun x la frust nanti blajar dgn kami......mai jauh2 belajar sekejap saja...hu hu...

x pa la bro, janji profit dan konsisten....

ok la, waktu Dhuha pun dah masuk ni...jom solat dulu...

No comments:

Post a Comment