Tuesday, January 5, 2010

Welcome new trader

Salam,

New year started. 2010 dah bermula...1st day not bad, 2nd day spend masa utk new trader....Welcome bro matrapi dan brohaizam ...dah lama gak aku x conduct training ni.....BTW harap hangpa x nyesal la mai dr jauh...belajar teknik bodo saja.....x kisah la bro...asalkan popit...

Small world...yg datang ni rupanya office mate kpd anak saudara aku juga.......dunia ni mmg kecil...jadi harapan aku kita buatlah yg terbaik sesama insan krn org yg kita jumpa hari ini mungkin mungkin saudara kpd rakan kita atau rakan kpd saudara kita juga...tiada untungnya jika sombong atau bongkak sesama insan....suatu hari kalau berjumpa pula, kita lebih selesa lagi, bukannya terpaksa sembunyikan muka...

Dua hari ni aku tgk semakin ramai trader w/draw untung....Syukur Alhamdulillah....harap semua blh mantain profit...

Masa x mengizinkan, aku nak g ofis dulu..InsyaAllah ada masa aku update lagi...byk gak coretan tp x sempat nak luahkan kat sini...

No comments:

Post a Comment